14 Ocak 2012 Cumartesi

Taranaki hatıraları - Yeni Zelanda'dan Bir Manzara



yeni zelanda, manzara, ücretsiz online sanat dersi, Taranaki anıları
Açık boyama görse de, benim en başarılı resimlerinin büyük çoğunluğu benim stüdyoda yapıldı. Ben bir an özünü ve yakalama işlemlerinden daha ileri gitmek için çalışıyoruz, ben resimlerimi bir hikaye oluşturmak için çalışıyoruz.

Konu

Bazen hayali bir zihinsel resmi ile yola çıkan ve daha sonra boyama orijinalliğini verecek uygun bir referans arıyorsanız. Diğer zamanlarda iyi boyama konular için prospeksiyon gitmek. Gösteri boyama, "Anılar Taranaki", böyle bir seyahatin sonucu.
Düşük ışık hala kış öğleden sonra mükemmel biriydi. Ruhani bir Mt Taranaki düşük bulut ve sis ile orta mesafeden kesti, bedensiz, görkemli, arazi üzerinde başkanlık. Benim sorunun uygun bir ön plandaki bulgu olarak biliyordum. 
Yani, soluk bir ışık olarak, akarsu veya ilginç kanıtlamak olabilir ağaçları gördüm her zaman durdurma, bir ülkenin yolda aceleyle sürdü .
yeni zelanda, manzara, ücretsiz online sanat dersi
Bu şartlar altında, bir kamera, detaylı referans kapmak için tek yoldur . Ben, makul bir kaya mayınları akışı üstünde ve yanında bazı kaba bir zemin üzerine çıktı, benim sağ bir kayalık gibi görünen çekmiştir . Ben biraz daha fazla koştu ve kendimi eski bir taş ocağı sitesi üzerinden bakan bulundu. Brilliant! Big eski ağaçlar, orijinal yerli orman kalıntıları, hala yüksek puan uzattı. Ben, 80 yıl zaman içinde geri adım istiyorum hissettim . Bir öncü lezzet dinginlik dinlenmeye görünüyordu ... 
Birkaç fotoğrafları aldı ve sol, ben çok iyi bir resim için temeli vardı bilerek .

Resim Oluşturma

Daha sonra, benim stüdyoda, fotoğrafları inceledi ve küçük bir düzen kroki başladı. Konu hala ama beni heyecanlandırıyor kompozisyon çok gelişme standı olabilir. Aslında bana itiraz vardı akışı, birkaç yüz metre kaydırılır ve benim boya ile yeniden yönlendirilebilir gerekiyordu. Ben, bir sarma, gevşek metal yol icat akışı üzerinde eski bir ahşap köprü kurdum ve sonra sağ ön planda karşısındaki yola getirdi.
Dere ve yol iyi bir göz yolları, ama yine de dağın dışında ekstra bir odak noktası gerekli olduğunu hissetti.Yol üzerinde sağ tarafına sıkışmış bir Victoria yerleşimci yazlık için ideal bir yerdi. Ben daha sonra da bir ön planda yapraklar, benim dikkatimi döndü çekti. Fotoğrafları yer dikenli Gorse çalıların deniz yerine, ben, bazı mera, yerli ağaçları ve eğrelti otları ve rütbesi çim çok bir dizi karar verdi.
Bu aşamada benim orijinal fotoğrafları uzun bir yol gelmişti, ama heyecan verici bir "walk-in ve keşfetmek" resim hikaye ne kurulmuştur.

Teknik

Yıllar geçtikçe ben loosness ve spontanaity çizimi, özgürlük ve suluboya yanlışlıkla etkileri ve yağ zenginliğini ve çok yönlülüğünü birleştiren yollarını aradı.
manzara boyama için kömür underdrawing
Ben açıklamak için korkunç karmaşık ve zaman alıcı görünebilir; aslında oldukça basit ve harika etkileri, özellikle parlayan gölge alanlarda genellikle sonuçları.

Yüzey Hazırlama

Alçıtaşı sunta iki kat 82 x 65cm sac vermek için 10cm Boyacı fırça kullanılır. Ikinci kat ilk kat dik açı fırça kullanmak için dikkatli idi. Hafif bir zımpara sonra gesso tuval daha çok yumuşak bir alçak kabartma criss-cross desen, bana sağlanan, ancak hala kömür çalışmak için idealdir iyi diş sağlanır.

Kömür

Söğüt kömür bir sopa kullanarak, oldukça gevşek bir tarzda boyama kadar kabataslak. Gölgelerde bloke bulduğumda brushstroked gesso tarafından oluşturulan ilginç dokusunu yok etmeye bu kadar sert basın dikkatli idi. çizim altında kömür sabitlemeDaha sonra birkaç ışık kat böylece kömür tüm resim yüzeyine uygulanabilir fiksatif bir aerosol aldı ve püskürtme ovuşturdu artık leke.(Bu resim ile fixitive üzerine püskürterek önce siluetinin yakın kömür en kapalı tozlanmayı aptalca bir hata yaptı? Sonuç Ekstra çalışmaları daha sonra yağlar ile örtbas) .

Akrilik ve Hint Mürekkep

Ardından 2.5cm bir pasta fırça yakaladı ve içine her şeyi şeffaf akrilik renkleri kullanarak korkunç bir yıkama boyama döndü. Ben bu gibi herhangi bir opak pigmentler (beyaz, Napoli Sarı, Sarı Toprak, Kırmızı Oksit, vb) kullanarak kömür obliterate kaçınılmalıdır.
Daha fazla ilgi eklemek için, çini mürekkebi ile dolu plastik bir sprey pot aldı ve resim yüzeyine mürekkep küçük lekeler etmedik. Bunlardan bazıları bir kağıt havlu ile yumuşattı. Ben, temiz ve yumuşak bir gökyüzü ve uzak dağ tutmak için, çoğunlukla boyama orta ve alt kısımlarında lekeler kısıtlamak için çalıştı.
graham Braddock, manzara boyama
Bu benim resim gerçek bir karmaşa görünüyor noktasıdır. Iyi bir şey, bir sonraki aşamada hep birlikte çekin, çünkü nasıl bir ön çalışma garrish veya pürüzlü önemli değil. Ayrıca, yağlar yoluyla göstermek için izin verilirse, "kaza" ilginç etkilerine açık olması. Dont iş Bit kalın yağlı boya uygulayarak gizli olabilir.

Yağlar

Ben sert, cilalı yüzeyi ile büyük bir ahşap palet kullanın. Başlamadan önce her zaman tüm renkleriyle yola, ve ben her zaman aynı pozisyonda, bir iki inç ya da karışım renkler için ortada iyi bir boşluk bırakır kenarından her renk koymak. Renkleri belirleyen standart bir düzeni olması, piyano veya bilgisayarınızın klavye için bir standart konfigürasyona sahip gibi önemli.
Paletin bir köşesinde Arşivleme marka Klasik Orta dolu bir metal palet bardak yarım klibi. Ben özellikle renk ince sırlar uygun, mükemmel bir ortam buldum.
Kullandığınız renkleri en Flake Beyaz, Sarı Toprak, Mars Kırmızı ve Ultramarine.
yağlı boya renkleri
Napoli Sarı küçük miktarlarda, Sarı Işık, Kadmiyum Kadmiyum Turuncu, Kırmızı Işık, Alizarin Crimson, Krom, Pthalo Yeşil, Pthalo Mavi, Raw Sienna ve Yanmış Amber Oksit Kadmiyum. Ben bitmiş boya düz veya mat noktalar minimumise istiyorum çünkü Flake Beyaz nedeni budur. Astar olarak Flake Beyaz eylemler, Titanyum Beyaz emaye özelliklere sahiptir. Kural bu yüzden en az 2 kat yağlı boya kullanacağız biliyoruz; - "astar ile başlayın - emaye ile bitirmek".
Bir diğer nokta. Ben ucuz fırçalar verdik. Son zamanlarda ben Sanat Spektrum Definer serisi kıllı bir fırça kullanarak ve onları mükemmel bulmak oldum.

Top

Neredeyse her zaman ışık kaynağı (Flake Beyaz ve küçük bir Napoli Sarı) üzerinde gökyüzü ile başlar 
. daha Napoli belki Sarı, Kadmiyum Kırmızı bir ipucu, daha sonra aşamalı olarak daha fazla mavi eklemek ışık uzak çalışmak durumunda . Boya berrak bir gökyüzü, ufukta aşağı soluk ve arttıkça da derinleştiriyor emin olun.
Sonra, büyük (No. 10) aynı fırça kullanarak, ben uzak kara kütleleri serin bölgelerinde boya. Ben, ağaç ya da mera temiz, yumuşak bir özeti için ikinci bir fırça kullanın. Benim temel opak gölge karışımı olarak beyaz, Ultramarine ve Mars Red kullanın.
Ileri ve aşağı doğru yöneldi ilginç phpBB etkileri karşılamak için değil iş olarak tedricen gölgeler beyaz içerik miktarını azaltır.
yerleşimci dinlenme, graham Braddock, yeni zelanda sanatçı
Forground ulaştığı zaman, Alizarin Crimson ve Raw Sienna güzel saydam gölgeler Mars Kırmızı (opak) yerini almıştır.
Ben, daha da zenginleştirmek ve gölgeler daha yakın ön plana sıcak için dikkatli. Ben de gölge sesleri ve renkleri oldukça doğru olduğunu memnunum kadar vurgular koyarak kaçının.Güneşli yaprakları daha fazla ve daha sarı yakın ön plana alır. Bazı çim net, ön planda öne çıkan uzun saçlı, sivri samur "donatısı" fırça kullanarak konmuştur. Ben her zaman bu vurgular için Kadmiyum sarı ve Kadmiyum Turuncu dokunuşlar ile Titanyum Beyaz kullanın.

İnce Ayar

Tüm resim üzerinde tek kat yağlar sonra, genellikle her şeyi bir kat vernik rötuş vermek, sonra kurumaya bırakın. Bu, ek boya uyguladığınızda gelişmekte olan donuk yamalar herhangi bir şans yüzeyinde parlak artar ve. Benim manzara resimlerinde, ben, uzayda bir yolculuğa gitmek için göz davet etmek istiyorum.
Bu genellikle bazı orta uzak bölümleri geri ileri çaldı olması gerektiği anlamına gelir. Ben, sık sık bazı Raw Sienna Çinko Beyaz (saydam), çok ince bir uygulama ile bunu . Yazlık duman pus bu şekilde oluşturuldu. 
Genellikle bazı ön planda gölgeler güçlendirilmesi gerekir. Bu Alizarin, Ultramarine ve toprak kahverengiler ince katmanlar kullanarak elde edilir.

Çerçeveleme

Son olarak, çok güçlü bir ışık altında bitmiş boyama kurdu ve bakışları ve rüya zaman aldı. Yapmak için kalan tek şey bir çerçeve seçin. Benim resimlerinin çoğu oldukça geleneksel bir lezzet olması nedeniyle, geleneksel bir hissi ile çerçeveler için gidin. Geniş olması ve genellikle altın ya da gümüş yaprak ya da içermelidir.
Çerçeveleme gelince eksik vermeyin. Güzel bir resim etrafında ucuz kare korkunç downgrade ediyor!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder