10 Ağustos 2011 Çarşamba

AĞIZ (Dudak çizimi)



Aşağıda bağlantısı olan siteden alıntıdır...
http://zindy-zone.dk/html/drawings/tutorial_charcoal_mouth.html
Bu öğreticiler benim son eklenen, sana faydalı ince umuyoruz.
Kömür Ağız çizim, orijinal fotoğraf
Ben bir öğretici Jessica Alba güzel dudaklar seçtiniz.
Ne yazık ki size bu fotoğrafın daha büyük bir sürümüne sahip değilsiniz. Ancak, gerçek bir çizim daha büyük sürümleri kullanılabilir, sadece küçük olanları tıklatın .
Ağız çizim, kömür 1. adımı
Genellikle her şeyi doğru şekilde yerleştirildiğinden emin olmak için, dudakların şekli / hatları çizime başlamak.
Kömür Ağız çizim, adım 2
Ben daha çok kabaca, kömür kalem ile üst dudak gölgeleme başlar ama çok zor basmadan.
Kömür Ağız çizim, adım 3
Parmağınızı bir süre sonra bazı gölgeleme solmaya ederken, gölgeleme dudakları kömür kalem ile tutun.
Kömür Ağız çizimi, adım 4
Ben bunu yapmaya devam ediyor ve artık ben koyu çizgiler, dudak yuvarlak bir şekil almaya başlayan. Üst dudak, alt ekledik.
Kömür Ağız çizimi, 5 adım
Üst dudak, artık bir çok kararmış. Yoğrulur silgi, yakında bazı önemli olayları eklemek için gidiyoruz, dudakların merkezinde çok sert gölgeleme yapmak değil aklınızda bulundurun. En hafif parçaları nerede görüneceğini emin olmak için referans bakın.
Kömür Ağız çizim, adım 6
Gibi dudaklar yukarıdaki hightlights eklendi artık üst dudak üzerinde alanda gölgeli var. Dudak üzerinde hightlights ekleme, dudakların dolgunluğu determend ve şekil eklemek için yardımcı olacaktır.
Kömür Ağız çizim, adım 7
Üst dudak ana bölümü yapılır ve altı dudak dikkat başlar.Üst dudak gibi aynı tekniği kullanın, ancak akılda tutulması alt dudak biraz daha hafif ve daha vurgulamaktadır. Gölgeleme iken alt dudak yumuşak ve biz orada çok vurgulayın olacak gibi orta kesiminde kaçınıyorum.
Ağız kömür çekme, adım 8
Dudaklar artık hemen hemen yapılır . Gibi, üst dudak alt gibi karanlık alanlarda, birkaç çok koyu çizgiler ekleyerek son bitirme ekleyin, dudakları köşelerinde aynı zamanda onu alt dudak
altında bazı ince çizgiler yapmak için yoğrulur silgi kullanın . Son olayları ve karanlık dudaklar son dokunuşu ve şekil verir.
Kömür Ağız çizim, adım 9
Esas olarak alt dudak Final koyu çizgiler eklenir. Diş yapılır. Bazen, dişler üzerinde çalışırken bazı dudakları kapalı kömür alarak önlemek, alt dudak yapmadan önce dişlerin gölge daha kolay . Ben ne farklıdır ama kömür o kadar çalıştı değil var ama ben ilk dişler yapıyor öneriyoruz.
dudaklar şimdi tüm yapılır.
  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder